31 березня, 2015

Модуль 10

В цьому модулі, як і в інших, також багато цікавої та корисної інформації. Саме в цьму модулі повністю розкривається суть поняття "фасилітатор". Розглядаються приклади того як вчитель може організувати проходження уроку і при цьому бути фасилітатором. У процесі роботи над цим модулем я зробила для себе висновок, що навчання учнів повинно бути ненав’язливим. Інакше, вчитель повинен спрямовувати роботу учнів і непомітно для них робити коректні підказки. Я намагаюся бути фасилітатором на уроці, але багато чого я ще не знаю, проте хочу навчитися. 
Також як комп'ютерні технології можуть допомогти вчителю виступати в цій ролі.  Самостійне навчання та групова робота може бути організована завдяки блогам та соціальним мережам. У якості інструмента для підтримки та спрямування навчального процесу я обрала презентацію. Учитель, використовуючи її, зможе керувати навчальним процесом, підштовхувати дітей до реалізації навчального проекту, додаючи по 1-2 слайди кожного нового уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар