Модуль 10
В цьому
модулі, як і в інших, також багато цікавої та корисної інформації. Саме в
цьму модулі повністю розкривається суть поняття "фасилітатор".
Розглядаються приклади того як вчитель може організувати проходження
уроку і при цьому бути фасилітатором. У процесі роботи над цим модулем я зробила для себе висновок,
що навчання учнів повинно бути ненав’язливим. Інакше, вчитель повинен спрямовувати
роботу учнів і непомітно для них робити коректні підказки. Я намагаюся бути
фасилітатором на уроці, але багато чого я ще не знаю, проте хочу навчитися.
Також як комп'ютерні технології
можуть допомогти вчителю виступати в цій ролі. Самостійне навчання та групова робота може бути організована завдяки блогам та
соціальним мережам. У якості інструмента для підтримки та спрямування
навчального процесу я обрала презентацію. Учитель, використовуючи її, зможе
керувати навчальним процесом, підштовхувати дітей до реалізації навчального
проекту, додаючи по 1-2 слайди кожного нового уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар